lauantai 21. huhtikuuta 2012

What doesn't kill you makes you stronger.

Tänään on ollut tosi tylsä päivä. Aamupäivällä kävin kirpparilla ja tein aivan mahtavia löytöjä ! Esim. farkut, takin, ja shortsit :) Oon tyytyväinen tähän laihtumiseen, nyt ainakin mahtuu päälle. Sen jälkeen olin pari tuntia tanssitreeneissä ensi viikonlopun kisoja varten. Olen ylpeä itsestäni kun kävin torstaina ennen koulua lenkillä. :) Harmittaa, kun V tai kukaan muukaan tärkeä ei ole koneella.. En uskalla soittaa kellekkään.

Taas tälläinen turha postaus. Haluaisin kovasti olla jotain mutta tuntuu etten pysty. Minulla on tunne, että haluan näyttää pystyväni johonkin. Tällä hetkellä se jokin on laihtuminen.

Inhottaa ihmiset jotka ovat hylänneet minut. Kylmästi sanomatta mitään poistuneet elämästäni. Jäljelle on jäänyt kaipaus.

Kiinnyn ihmisiin liian helposti.

Auttaisi niin paljon jos joku kysyisi mitä minulle kuuluu. Joko täysin tuntematon tai joku parhaista ystävistäni. Onneksi minulla on kuitenkin heidät.

 ♥:nolife

Ps. Yksi uusi lukija! kiitos :)

2 kommenttia:

  1. Mitä sinulle kuuluu? Tuntuuko, että laihtuminen on tuonut paremman henkisen voinnin? En tunne sinua. Kuitenkin tulee tunne, että olet fiksu nuori nainen, herkkä. Kumpa uskoisit enemmän henkiseen itseesi ja huomaisit, että olet hyvä juuri tuollaisena.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) Joo, tunnen itseni paljon itsevarmemmaksi kun olen laihtunut. On hetkiä jolloin todella pidän itsestäni tälläisenä. Mutta useammin nään itsessäni niin paljon epäkohtia. Minun pitäisi oppia luottamaan itseeni enemmän. Juuri nyt minulla on ihan hyvä olo. :)

      Poista