maanantai 16. huhtikuuta 2012

:) !

Miten oon ollut näin hyvällä tuulella koko viikonlopun ja vielä tänäänkin? Edes perjantai 13. ei pilannut mun oloa. Ihme juttu.

60,7 kg  Oon pian mun tavoitteessa!

Perjantaista ei oikeastaan ole mitään erityistä sanottavaa, perus päivä mutta ehkä vähän normaalia parempi. :) Lauantaina oli koulua, aikas rento päivä. Viestinnän ja musiikin ryhmät olivat tehneet musikaalin jonka mekin vihdoin näimme. Hyvähän se oli. :) Lauantaina kävin myös ostamassa hiusvärin ja värjäsin hiukset, nyt nämä on päältä blondit ja alta mustat :) , aika tummat tuli mutta ei se mitään. Sunnuntaina minun piti nähdä erästä tärkeää ihmistä mutta ei siitä sitten tullutkaan mitään. Tällä viikolla tiedossa uusi tapaaminen, toivottavasti nyt järjestyy. Sen sijaan olin parhaan kaverini ja tämän poikaystävän kanssa ulkona. :) Välillä oli vähän kolmas pyörä fiilis, mutta ei pahasti. Ja tänäänkin ollut jotenkin tosi huippupäivä ! Ei mitään erityistä, mutta oon vaan ollut koko päivän hyvällä tuulella ja hymyillyt.

Keep smiling
♥:nolife

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti