keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Turhimus

Juu.. Lopetin mun toisen blogin kirjottamisen ku en jaksa se vie liikaa mun ajatuksista. Muutenkin stressiä on ihan tarpeeksi. Tänään piti nähdä erästä henkilöä mutta se sit teki mulle oharit. Mulla oli niin täydellinen päivä, ainut asia mikä pysty pilaamaan sen. Onneks nyt on jo vähän parempi mieli. V on liian ihana. En tajua miten joku voi olla noin järkevä.

Tänään oon selvinnyt vähällä ruoalla. Mietin et jos painaisin 58 kiloa, olisin laihtunut 10 kg. Pitäiskö mun vielä sitä tavoitella? Hmm.

Oon vaan miettiny et mun ei pitäis antaa pienten asioiden pilata mun elämää. Pitäis elää jokainen päivä niin kuin se olisi viimeinen, mutta se on vaikeaa. En ainakaan istuisi tässä koneella jos tietäisin että tämä on viimeinen keskiviikko elämässäni.

Nyt tuli jotenkin todella sekavaa tekstiä.
♥:nolife

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti