perjantai 13. huhtikuuta 2012

Hui

Tein eilen sen mikä mun oli pakko. Ero. Se meni onneks hyvin ja yhteisymmärryksessä kun molemmat oli tätä jo pitkään miettineet. Mutta en olis uskaltanut tehdä sitä jos V ei olis rohkassu mua, kiitos siitä! Paljon helpottuneempi olo.

61.1 kg :))

Eilen olin koulun sellasissa iltabileissä. Alku meni jotenkin tosi synkissä tunnelmissa.. Mutta sitten muistin että mun täytyy nyt viettää villiä sinkkuelämää ja juhlia sit sen mukaan. Loppuilta menikin siellä riehuessa rakkaiden ystävien kanssa :))

Oon tullut siihen tulokseen et kannattaa ottaa elämästä kaikki irti varsinkin nyt ku on nuori. Joten ei kannata liikaa jäädä miettimään joidenkin asioiden seurauksia vaan iloita siitä mitä on !

Sunnuntaita odotellessa, saa nähdä mitä silloin tapahtuu ;) Siitä sit myöhemmin lisää.

Ah oonko liian onnellinen ?
 ♥:nolife

2 kommenttia: