tiistai 17. huhtikuuta 2012

Jotenkin tosi kamala olo.

Oon päässyt nyt siihen mitä oon tavoitellut. Mitä jos en osaa lopettaa? En pysty vaan yhtäkkiä alkaa syömään normaalisti. Enkä haluais vielä lopettaa. Kävin tänään terveyden hoitajalla, olin 170,5 cm pitkä ja painoin 59,5 kg. Oonko nyt sopiva? Kun katson peilistä en huomaa eroa siihen mistä oon lähtenyt. Terkkari ihmetteli kun oon 8,5 kiloa laihtunut. Valehtelin että olen alkanut käymään lenkillä ja et oon lopettanu herkkujen syömisen jne, että oon ihan normaalisti laihtunu. Terkkari vähän epäili mut usko sit mua. Kyseli että en kai vaaan oo millään kaalisoppadieetillä. Ei, en oo. Mutta mulla on kauhee olo, on jotenkin syyllinen olo että oon laihtunut. Tää on ihan varmasti lähtenyt siitä että se terkkari kasilla sanoi että "kyllä sinä varmasti pystyt sen painon tuossa pitämään". Siitä se varmaan lähti. Halusin näyttää että musta on siihen. Mutta miten tästä eteenpäin? Terkkari käski kertoa kotona että oon käynyt siellä ja että oon niin paljon laihtunut. Kaveritkin on musta huolissaan. :( Oon saanut sen mitä oon halunnut miksen oo tyytyväinen?

♥: nolife

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti