perjantai 11. toukokuuta 2012

-.-

Älä lue jos et jaksa mun angstia. :)

Tää päivä, kaikki meni hyvin siihen asti kun olin lenkillä suunnilleen puolessa välissä lenkkiä. Se, että ulkona satoi ei haittanut minua ollenkaan, mutta kun olisin kuunnellut kuulokkeista musiikkia mutta ei, kuulokkeet ei suostuneet pysymään korvissa samalla kun juoksin. Siitä se jotenkin lähti, aloin miettimään mille kaikelle olenkaan kateellinen. Tässä pieni lista.

Olen kateellinen hänelle kuka uskaltaa olla oma itsensä.
Olen kateellinen hänelle kenellä on joku kelle puhua.
Olen kateellinen hänelle kenellä on oma rakas.
Olen kateellinen hänelle kenellä on ystäviä, kavereita tms kenen kanssa viettää vapaa-aikaa.
Olen kateellinen hänelle kenellä on varaa matkustella paljon ja ostaa hienoja asioita. (tästä en ole kuitenkaan ihan niin paljon kateellinen)
Olen kateellinen hänelle kenellä on oma persoonallinen tyylinsä.
Olen kateellinen hänelle kuka osaa olla välittämättä muiden mielipiteistä.
Olen kateellinen hänelle kenellä on hyvä itsetunto ja -luottamus.
Olen kateellinen hänelle kuka asuu jo omassa kodissa.
Olen kateellinen hänelle joka on raskaana/ hänellä on lapsi(a).
Olen kateellinen hänelle kenellä on täydelliset hiukset.
Olen kateellinen hänelle kuka on kaunis ja hänellä on hyvä kroppa.
Olen kateellinen hänelle kenellä on hyvä itsekuri.

Voisin jatkaa tätä listaa loputtomiin.. Toivottavasti huomenna on parempi päivä, ainakin pääsen kirpparille pitkästä aikaa ! :>

2 kommenttia:

  1. Tähän vain yksi ainoa ja oikea kommentti.
    Juuri joku joka kulkee ohitsesi miettii samoja asioita sinut nähdessään.
    Miettii, kumpa minulla olisi kaikki tuo mitä sinulla on ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. (: sinulla on aina oikeat sanat joka tilanteeseen, kiitos siitä!

      Poista