perjantai 1. kesäkuuta 2012

Vapaudelle ei oo hintaa, villi sielu tietää sen

Ääh, taas ollut kiireitä :/ Oon kai päässyt yli mun ongelmista vaa'an kanssa. Enää ei ole pakko käydä tarkistamassa painoa päivittäin, ja olen tyytyväinen lukuihin. :) Olen huomannut erään asian. Minua on alkanut ahdistaa kovin läheiset ihmissuhteet, joissa vietetään toisen kanssa paljon aikaa. Onko minusta tullut sitoutumiskammoinen? En osaa päättää mitä haluan, mutta en halua loukata ketään.

Tänään menen kaverin luokse (okei, olemme ehkä enemmän kuin kavereita :o), ja sen jälkeen parhaan ystävän kanssa nuorisotiloille Summerpartyyn. :) Huomenna sitten pitäisi jaksaa herätä aikaisin hakemaan päättötodistus (!) ja sitten alkaa kauan odotettu kesäloma. Illalla Pariisin Kevään keikalle. ;>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti