perjantai 30. maaliskuuta 2012

Heei. Ajattelin tehdä uuden blogin, sellaisen mihin voin kirjoittaa syvimmätkin ajatukseni. En halua paljastua, siksi en ainakaan itsestäni tänne lisää kuvia. Olisi mukavaa saada edes yksi lukija. Mutta kerron itsestäni, olen 15-vuotias tyttö, harrastan tanssia. Minulla on poikaystävä, muiden mielestä hyvä elämä, ehkä alkava syömishäiriö sekä itse diagnosoitu masennus johon en uskalla hakea apua. Tarkoituksenani on kirjoittaa useasti, toivon että tämä helpottaisi oloani. Ensi vuonna minulla olisi tarkoitus mennä lukioon, vaikka en jaksaisikaan enää opiskella. Muiden mielestä se on outoa, onhan minulla sentään 9,1 ka. Musiikkimakuni painottuu räppiin. Ei minulla oikeastaan muuta, olisi tosiaan mukavaa tietää että edes yksi luke blogiani. :) Tarkoitus ei aina ole synkistellä, mutta haluan puhua tässä blogissa asioista niin kuin ne oikeasti ovat.

♥: nolife

2 kommenttia: